Sunday, April 17, 2011

Ujian Kecergasan Jasmani Kebangsaan (UKJK) Semester 2

Foto sekitar ujian:


Efie bersama Cikgu Alan dr Dungun: menyaksikan kejohanan sukan peringkat Sekolah Kebangsaan Tempoyang yang berlangsung di IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan.


Juga bersama Cikgu-cikgu Bahasa Melayu yang "rokers2" kesemuanya..maklumlah..assigment dah hampir siap..maka terserlah wajah2 kelegaan pada mereka nun disana..


Efie anggap mereka berempat ini STAR..haha;ntah la,,ape sebab aku panggil mereka STaR dalam hati sebelum nieh;mungkin mereka agak ttuuutttt di IPG nie kot;;hehe,stail ape ntah nie??


Juga bersama AJK subjek PJK, Cikgu Armaan Ariff bersama ajk ape yer? Cikgu Farihin nie AJK BM kot;lupe arg..uhf..takpelah,,untuk pengetahuan korang; mereka pasangan serasi kelas Cikgu Efie tau !!;hehe


Mamat nie ape kurangnyer jugak;macho wesh;;hehe..sedang menyaksikan kejohanan sukan tahunan Sek Keb Tempoyang tus..maka terserlah lah kemacho-annya..haha


Juga sempat bersama "Diva-Diva" IPG KTAA..hehe,,ape citer? Mungkin mereka sedang memikirkan apakah nasib mereka sebelum berlari jarak jauh 2.4 kilometer time tuh:xD

Maka efie sangat berterima kasih kpd Cikgu Aisyah yang telah ambil foto2 menarik sepanjang UKJK sem 2 PPISMP 2011 nieh;tau tak,tak boleh lah efie nk upload gambar2 nie kat cnie;;

Kpd Ketua Unit;Cikgu Iskandar;ingat satu perkara; "rasa2 tiang lampu tu lembut jer hari nieh"..wakakaka

3 comments:

  1. hahaha....STAR ??????
    apakah i2......

    ReplyDelete
  2. STAR... Wahhhh... =)

    ReplyDelete
  3. "star" bermakna "bintang"..persoalannya..berkelipkah?? hehe

    ReplyDelete